Automatyzacja procesów Obsługi Klienta

Zarządzanie środowiskami Contact Center

O firmie

Vocalsoft sp. z o.o. jest firmą z całkowicie polskim kapitałem. Od początku swojego istnienia działamy w sektorze IT i telco.

Stosujemy wysokie standardy pracy, przy jednoczesnej minimalizacji kosztów dla Klienta. Gorąco zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Zespół

Tworzymy doświadczony i zgrany zespół specjalistów IT. Są wśród nas programiści, inżynierowie wdrożeń, specjaliści od bezpieczeństwa systemów informatycznych, kierownicy projektów.
 
Nasza kadra posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte przy realizacji projektów dla dużych  międzynarodowych korporacji. 

Oferta

Katalog świadczonych przez nas usług skierowany jest głównie dla sektora małych, średnich i dużych przedsiębiorstw prowadzących swoje biznesy w obszarach związanych z szeroko pojętymi usługami i obsługą klienta w kanałach elektronicznych lub telefonicznych. Zajmujemy się zarówno tworzeniem nowoczesnych aplikacji wspomagających biznes (także mobilnych), jak również zarządzaniem środowiskami informatycznymi, w tym systemami obsługującymi Contact Center.

Optymalizacja procesów biznesowych

przy zastosowaniu systemu Dialer

Dialer-CC

Rozwiązanie Dialer dla środowisk Contact Center.

Posiadamy wieloletnie eksperckie doświadczenie w zarządzaniu środowiskami Avaya zbudowanymi na serwerach m.in. S8300, S87X0, S8800, Gateway’e G650, G450, G430 G700, G350, G250. Projektujemy obiekty IVR typu ACD, VDNs, Vectors, Skills/Hunt Groups.  Wdrażamy systemy zarządzania CMS. Wykonujemy integracje CTI.

Szkolimy użytkowników końcowych i administratorów systemów w zakresie obsługi systemu.

 

Dialer-POS

Rozwiązanie Dialer dla środowisk Oferujemy wsparcie techniczne dla systemu Cisco Unified Communications Manager (CUCM) i Unified Contact Center Express (UCCX).

W zakresie naszych kompetencji jest zarządzenie planem numeracyjnym, konfiguracje stanowisk końcowych (aparaty fizyczne lub softphone), zarządzanie profilami mobilnymi użytkowników, łączami centralowymi PSTN (E1 lub SIP), tworzenie aplikacji IVR (Cisco Editor).

Wdrażamy systemy bilingowe dla CUCM.

W zależności od bieżących potrzeb Klienta oferujemy wsparcie  w formie długoterminowej umowy utrzymaniowej dla systemu, jak również doraźną pomoc techniczną na wypadek czasowej nieobecności administratora systemu (zastępstwo).

 

Dialer-Dyspozytor

Dialer jako automatyczny Dyspozytor.

Integracja z systemem TTS. 

 

Dialer & SMS

Oferujemy wsparcie techniczne dla systemu Cisco Unified Communications Manager (CUCM) i Unified Contact Center Express (UCCX).

W zakresie naszych kompetencji jest zarządzenie planem numeracyjnym, konfiguracje stanowisk końcowych (aparaty fizyczne lub softphone), zarządzanie profilami mobilnymi użytkowników, łączami centralowymi PSTN (E1 lub SIP), tworzenie aplikacji IVR (Cisco Editor).

Wdrażamy systemy bilingowe dla CUCM.

W zależności od bieżących potrzeb Klienta oferujemy wsparcie  w formie długoterminowej umowy utrzymaniowej dla systemu, jak również doraźną pomoc techniczną na wypadek czasowej nieobecności administratora systemu (zastępstwo).

 

Wsparcie technologiczne

dla systemów Contact Center

AVAYA
Communication Manager

Projektujemy i wdrażamy środowiska Contact Center oparte o w technologie Avaya i Cisco.

Posiadamy wieloletnie eksperckie doświadczenie w zarządzaniu środowiskami Avaya zbudowanymi na serwerach m.in. S8300, S87X0, S8800, Gateway’e G650, G450, G430 G700, G350, G250. Projektujemy obiekty IVR typu ACD, VDNs, Vectors, Skills/Hunt Groups.  Wdrażamy systemy zarządzania CMS. Wykonujemy integracje CTI.

Szkolimy użytkowników końcowych i administratorów systemów w zakresie obsługi systemu.

 

Cisco
CUCM & UCCX

Oferujemy wsparcie techniczne dla systemu Cisco Unified Communications Manager (CUCM) i Unified Contact Center Express (UCCX).

W zakresie naszych kompetencji jest zarządzenie planem numeracyjnym; konfiguracje dla stanowisk końcowych (aparaty fizyczne lub softphone); zarządzanie profilami mobilnymi użytkowników; utrzymanie łączy centralowych PSTN (E1 lub SIP); tworzenie aplikacji IVR (Cisco Editor).

Wdrażamy systemy bilingowe dla CUCM.

W zależności od bieżących potrzeb Klienta oferujemy wsparcie  w formie długoterminowej umowy utrzymaniowej dla systemu, jak również doraźną pomoc techniczną na wypadek czasowej nieobecności administratora systemu (zastępstwo).

 

Aplikacje mobile

Systemy dedykowane

1

Projektujemy i wdrażamy środowiska Contact Center oparte o w technologie Avaya i Cisco.

Posiadamy wieloletnie eksperckie doświadczenie w zarządzaniu środowiskami Avaya zbudowanymi na serwerach m.in. S8300, S87X0, S8800, Gateway’e G650, G450, G430 G700, G350, G250. Projektujemy obiekty IVR typu ACD, VDNs, Vectors, Skills/Hunt Groups.  Wdrażamy systemy zarządzania CMS. Wykonujemy integracje CTI.

Szkolimy użytkowników końcowych i administratorów systemów w zakresie obsługi systemu.

 

2

Oferujemy wsparcie techniczne dla systemu Cisco Unified Communications Manager (CUCM) i Unified Contact Center Express (UCCX).

W zakresie naszych kompetencji jest zarządzenie planem numeracyjnym; konfiguracje dla stanowisk końcowych (aparaty fizyczne lub softphone); zarządzanie profilami mobilnymi użytkowników; utrzymanie łączy centralowych PSTN (E1 lub SIP); tworzenie aplikacji IVR (Cisco Editor).

Wdrażamy systemy bilingowe dla CUCM.

W zależności od bieżących potrzeb Klienta oferujemy wsparcie  w formie długoterminowej umowy utrzymaniowej dla systemu, jak również doraźną pomoc techniczną na wypadek czasowej nieobecności administratora systemu (zastępstwo).

 

Zarządzanie

Systemami Informatycznymi

Utrzymanie środowisk IT

Plan projektu to zbiorczy dokument, którego używa się jako przewodnika w realizacji projektu jak również w jego kontrolowaniu. Plan projektu jest formalnym i zarazem zatwierdzonym dokumentem, którego używa się do zarządzania oraz nadzoru wykonywanego projektu.

Co ma zostać wykonane w ramach projektu? Jakie są główne produkty/rezultaty? Kto będzie zaangażowany i jakie będą ich obowiązki w ramach projektu? Jaki jest harmonogram projektu ? Kiedy wystąpią szczególnie istotne jego elementy (kamienie milowe)?

Serwis urządzeń i okablowania

Na tym etapie krok po kroku osiągamy cele zawarte w planie projektu. Myślimy kreatywnie, działamy efektywnie, koncentrując się na zadaniach i jakości pracy. Wypracowaliśmy sztywne metody kontroli jakości. Tylko taki sposób działania gwarantuje sukces realizacji projektu.

Zarządzanie

Projektami

Planowanie

Plan projektu to zbiorczy dokument, którego używa się jako przewodnika w realizacji projektu jak również w jego kontrolowaniu. Plan projektu jest formalnym i zarazem zatwierdzonym dokumentem, którego używa się do zarządzania oraz nadzoru wykonywanego projektu.

Co ma zostać wykonane w ramach projektu? Jakie są główne produkty/rezultaty? Kto będzie zaangażowany i jakie będą ich obowiązki w ramach projektu? Jaki jest harmonogram projektu ? Kiedy wystąpią szczególnie istotne jego elementy (kamienie milowe)?

Realizacja

Na tym etapie krok po kroku osiągamy cele zawarte w planie projektu. Myślimy kreatywnie, działamy efektywnie, koncentrując się na zadaniach i jakości pracy. Wypracowaliśmy sztywne metody kontroli jakości. Tylko taki sposób działania gwarantuje sukces realizacji projektu.

Zapraszamy do kontaktu

i nawiązania współpracy